خريد اينترنتي عسل خريد اينترنتي عسل .

خريد اينترنتي عسل

عسل و دارچين چه خاصيتي دارد؟

عسل و دارچين چه خاصيتي دارد؟

عسل و دارچين:

در مطالب قبل به خواص ژل رويال و بره موم اشاره كرديم اكنون قصد داريم تا كمي با فوايد عسل و دارچين صحبت كنيم

تركيبات عسل و دارچين براي بيماريهاي زيادي كاربرد دارد اين تركيب باعث مي شود خواص عسل و دارچين چندين برابر حالت معمولي باشند.از تركيبات عسل و دارچين در عسل درماني بسيار استفاده مي شود.با خواندن اين مقاله به فوايد زنبور عسل و شگفتي هايي كه در كندو انجام ميگيرد آشنا خواهيد شد.در تركيبات ياد شده زير مهم نيست از كدام يك از انواع عسل استفاده مي كنيد اما مهمتر اين است كه از عسل طبيعي براي اين تركيبات استفاده كنيد.

دارچين در قديم به عنوان يك دارو استفاده مي شده است.اين ماده با ارزش كه در قديم كمياب نيز بوده است براي درمان بسياري از دردها و جلوگيري از بيماري هاي خاص مورد استفاده قرار مي گرفته است.خواص درماني دارچين براي بيماري هاي زيادي كاربرد داشته است.امروزه نيز از خواص دارچين براي پوست صورت و همينطور لاغري استفاده مي شود.
۲۰ بيماري كه توسط تركيب عسل و دارچين بهبود مي يابند:
۱- درمان بيماري هاي قلبي:

عسل و دارچين را در وعده هاي صبح در هر روز مورد استفاده قرار دهيد.اين تركيب باعث مي شود كلسترل كاهش يابد و خطر حمله قلبي هم كاهش يابد.دارچين و عسل باعث مي شوند تا شاهرگ ها و همينطور سياه رگ ها قوايي تازه بگيرند و منعطف تر عمل كنند.

۲– از بين بردن خارش ناشي از نيش حشرات:

حتي در مواقعي كه نيش زنبور عسل يا ساير حشرات وارد بدنتان شد مي توانيد براي پادزهر از عسل طبيعي به همراه دارچين استفاده كنيد.در اين تركيب بايد يك پيمانه انگبين طبيعي (عسل اصل)، دو پيمانه آب ولرم و يك قاشق چاي خوري دارچين  را بر روي سطح پوست بماليد و پس از چند دقيقه تركيبي عسلي كار خودش را خواهد كرد
۳– درمان و كاهش التهاب مفاصل (آرتريت):

از ديگر خواص درماني عسل و دارچين از بين بردن درد مفاصل است.استفاده روزانه از معجون عسل و دارچين در هر روز باعث مي شود تا درد مفاصل پس از مدتي به كلي از بين بروند
۴– كاهش ريزش مو:

استفاده موضعي از تركيبات عسل درجه يك، روغن زيتون داغ و پودر دارچين به مدت ۵ تا ۱۵ دقيقه قبل از استحمام باعث محكم شدن ريشه مو و كاهش ريزش مو مي شود.
۵– درمان عفونت مثانه:

شهد موجود در عسل اين امكان را ايجاد كرده تا ميكروب زدايي آن يكي از اصلي ترين فوايد عسل باشد.خاصيت ضد عفوني كنندگي در بره موم نيز بسيار زياد است و در درمان سرطان استفاده مي شود.نحوه استفاده از تركيب دارچين و عسل به اين شكل است كه مقدار عسل بايد دو برابر دارچين باشد و با آب ولرم مخلوط شده باشد و به صورت روزانه خورده شود.
۶– درمان درد دندان:

دندان درد يكي از دردهايي است كه بسيار انسان را آزار مي دهد.با پنج قاشق چاي خوري عسل و يك قاشق چاي خوري پودر دارچين و ماليدن آن روي سطح دندان عمل عسل درماني براي درد دندان را انجام داده ايد.
۷- كاهش كلسترول بدن:

از خواص دارچين كم كردن كلسترول بدن است.بنابر اين در تركيب عسل و دارچين بايد سه قاشق غذا خوري عسل طبيعي و دو قاشق چاي خوري پودر دارچين را در ليواني چاي حل كرده و بخوريد.كاهش ميزان كلسترول را با يك ليوان از اين معجون تا ۱۰ درصد طي دو ساعت تخمين زده اند
۸– درمان سرماخوردگي:

علاوه بر آنكه نيش زنبور باعث كاهش احتمال ورود ميكروبهاي سرماخوردگي مي شوند، تركيب دارچين و عسل به مدت سه روز پياپي مي تواند اين بيماري را درمان كند.يك قاشق غذا خوري انگبين و يك چهارم قاشق چاي خوري دارچين را به هر طريقي كه خواستيد استفاده كنيد.از خواص عسل و دارچين مي توان به درمان سينوزيت نيز اشاره كرد.
۹– درمان ناباروري:

درمان ناباروري با عسل از رايج ترين روشهاي درماني براي اين كار است.عسل تقويت كننده قواي جنسي آقايان است و تركيبات عسل و دارچين باعث بارور شدن زوجين مي شود.شايد اين خاصيت عسل از عجيب ترين خواصي است كه زنبور عسل با محصولاتش به انسان هديه داده است.زيرا زنبورهاي موجود در كندو خود نابارور هستند ولي درمان ناباروري با عسل به اثبات علمي نيز رسيده است.استفاده از اين تركيب به اين صورت است كه مخلوط ياد شده را بر روي لثه و داخل دهان قرار مي دهند تا تركيب ياد شده به مرور به داخل بدن نفوذ كند.
۱۰– درمان معده درد:

معجون عسل و دارچين هم درد معده را كاهش مي دهد و هم در درمان نفخ معده موثر است.

براي خريد عسل طبيعي كليك كنيد.
۱۱-تقويت كننده سيستم ايمني بدن:

تركيب عسل و دارچين در طول روز مي تواند مانع از ورود ويروسها و باكتري هاي بدن مي شود.تركيبات نشان ميدهد كه يكي از خواص عسل زياد بودن آهن در آن است كه باعث رشد گلبولهاي سفيد مي شوند.
۱۲- رفع سئو هاضمه:

عسل و دارچين كه تركيبي درمانگر است مي تواند سوء هاضمه را به طور كامل از بين ببرد.مصرف دو قاشق غذا خوري انگبين طبيعي به همراه پودر دارچين ترشح هاي بيش از حد معده را ازبين مي برد.از اين تركيب براي درمان مشكلات معده در عسل درماني نيز استفاده مي شود
۱۳- پيش گيري از آنفلوآنزا:

تركيب انواع عسل با دارچين در جلوگيري و درمان آنفلوآنزا بسيار موثر است.طبق تحقيقاتي كه يك دانشمند اسپانيايي با چند كندو و كلني هاي مختلف انجام داد متوجه شد كه عسل طبيعي درمانگر آنفلوآنزا است.
۱۴- افزايش عمر:

اگر ژل رويال در دسترستان نيست براي داشتن عمري طولاني مي توانيد از تركيب دارچين و عسل استفاده كنيد.اين تركيب طول عمر را به شدت افزايش مي دهد و از خواص ديگر آن مي توان طراوت و شادابي پوست را نام برد.مصرف چهار بار (هر بار يك چهارم ليوان) از اين ماده مقوي و پر شهد مي تواند مانع از پيري زود رس شود.
۱۵- بر طرف كردن جوش هاي صورت:

همانگونه كه در بخش عسل درماني گفته شد خريد عسل و دارچين هاي آماده در بازار براي درمان جوش ها مناسب نيست.براي از بين بردن جوش هاي صورت بايد عسل و دارچين را روي آنها ماليد و اين كار بايد دو هفته ادامه داشته باشد.
۱۶- درمان عفونت پوستي:

تركيب شدن عسل طبيعي با شهد همان خاصيتي را براي پوست دارد كه بره موم دارد.براي درمان اگزما و جوش هاي صورت تركيب داچين و عسل را با نسبتي كاملا مساوي بايد روي پوست قرار داد.خواص عسل و دارچين براي پوست صورت بسيار زياد است به طوري كه التهاب ها پوست را از بين مي برد و حتي بافتهاي پژمرده و مواردي كه با چشم قابل ديدن نيست را به خوبي ترميم ميكند.
۱۷- درمان سرطان با استفغاده از انگبين و دارچين:

معمولا در بازار عسل براي خواص دارويي و درماني مخصوصا درمان بيماري سرطان از ژل رويال و يا بره موم استفاده مي شود در صورتي كه تركيب عسل با دارچين نيز همان خاصيت را براي اين بيماري دارد.در ژاپن و استراليا تحقيقات گسترده اي در زمينه عسل شناسي انجام شده است.آنها به اين نتيجه رسيده اند كه اگر كسي به مدت سه ماه، سه بار در طول روز عسل را با دارچين مصرف كند، سرطانش درمان مي شود.
۱۸- از بين بردن خستگي:

مي دانيم كه در ميان زنبورها تنها ملكه است كه يك زنبور خستگي ناپذير است و اين به دليل تغذيه زنبور است.ملكه در يك روز بيش از ۲۵۰۰ تخم مي گذارد.اين يك اتفاق جالب در زنبورداري است كه ملكه مي تواند تا اين حد خستگي ناپذير باشد.كافي است نصف قاشق غذا خوري عسل و كمي پودر دارچين در اول صبح و در عصر مورد استفاده قرار گيرد تا همه آن انرژي زنبور به انسان برسد.
۱۹- از بين بردن بوي بدن دهان:

با غرغره كردن مخلوط دارچين و انگبين در اول صبح از بوي بد دهان خلاص شويد
۲۰- درمان مشكل شنوايي:

تركيب عسل و دارچين به نسبت مساوي مي تواند در درمان شنوايي بسيار مفيد و كارآمد باشد.

براي مراجعه به مطالب خواص نيش زنبور عسل كليك كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره خواص دارچين مي توانيد به ويكي پديا مراجعه نماييد.
دارچين و عسل

دارچين و عسل
تركيب عسل و دارچين براي لاغري:

از خواص عسل و دارچين مي توان به كاربرد آن در لاغري اشاره كرد.لاغري از اصلي ترين خواص دارچين و عسل مي باشد.تر كيب اين دو ماده مقوي همواره به عنوان يك معجون لاغري مورد استفاده قرار مي گرفته است و امروزه نيز يكي از موثر ترين تركيبات طبيعي در كاهش وزن به شمار مي آيد.

اگرچه خود عسل در صورتي كه كاملا طبيعي و خالص باشد به تنهايي مي تواند در كاهش وزن موثر باشد اما تركيب آن با ماده اي به نام دارچين مي تواند قدرت آن را چندين برابر كند.استفاده از چاي و عسل و يا چاي عسل و دارچين نيز از نوشيدني هايي است كه براي لاغري مورد استفاده قرار گرفته و موثر واقع شده است.
علت چاقي افراد چيست؟

چيزي كه عمدتا باعث چاق شدن افراد مي شود، عارضه اي است كه مقاومت بدن آنها به انسولين را افزايش مي دهد.اين مقاومت باعث مي شود كه گلوكز موجود در مواد غذايي به خوبي سوخت و ساز نشود و در نتيجه با انباشته شدن گلوكز در بدن به صورت چربي نمايان شود.فوايد دارچين و عسل اين است كه ميزان مقاومت بدن به انسولين را در اين افراد كاهش مي دهد تا سوخت و ساز گلوكز به خوبي انجام شود و در نتيجه سبب كاهش وزن گردد.

همانگونه كه مي دانيد بخش عمده اي از تركيبات عسل (حدود ۸۰ درصد آن) را گلوكز و فروكتوز مي باشد.اين دو ماده باعث افزايش گردش خون در بدن انسان نمي شوند.از طرف ديگر دانشمندان به طور گسترده بر روي دارچين تحقيق كرده اند و دريافته اند كه تنها با خوردن نصف يك قاشق چاي خوري دارچين در طول روز مي توان قند خون را تا حد بسيار زيادي كنترول كرد و مانع از افزايش آن شد.بنابراين تركيب اين دو ماده با يكديگر در كنترل قند خون مي تواند بسيار مفيد باشد به طوري كه خواص دارچين و عسل با هم حساسيت در برابر انسولين را به طور كامل كنترل مي كند.

به طور كلي خاصيت دارچين و عسل در لاغري به طوري است كه فرد با خوردن آن به طور مداوم، به مرور زمان اشتهاي خود را نسبت به كربوهيدرات ها از دست مي دهد و اين مي تواند يكي از عوامل موثر در كاهش وزن توسط تركيب دارچين و عسل باشد.
نحوه آماده كردن مخلوط عسل و دارچين:

مخلوط عسل و دارچين براي لاغري به اين صورت است كه معمولا نسبت عسل به دارچين ۲ به ۱ مي باشد.و تهيه آن به اين صورت است كه آب داغ را درون ليوارن مي ريزند و سپس يك پيمانه (هر پيمانه را نصف قاشق چاي خوري در نظر بگيريد) دارچين به آن اضافه خواهند كرد پس از گذشت ۳۰ ثانيه كه دارچين به خوبي خيس خورد دو پيمانه عسل به آن اضافه مي كنند.

بهتر است نيمي از معجون به دست آمده را صبح و نيم ديگر آن را عصر بنوشيد تا بهتر جذب بدن شود.نكته قابل توجه ديگر اين كه مواردي كه درباره فوايد دارچين و عسل براي كاهش قند خون گفته شد براي افرادي است كه هيچگونه بيماري خاصي نداشته باشند.افرادي كه به بيماري ديابت مبتلا هستند پيش از استفاده از مخلوط عسل و دارچين بهتر است با پزشك مربوطه مشورت كنند.

به طور كلي تركيب عسل و دارچين براي لاغري از ديرباز مورد استفاده قرار مي گرفته است و چون در گذشته عسل تقلبي وجود نداشته و يا كمتر وجود داشته است، سلامت و ايمني تركيباتي همچون دارچين و عسل و يا چاي دارچين و عسل و زنجبيل يشتر بوده است.

در اين مقاله سعي شده تا بخشي از خواص دارچين و عسل را با شما به اشتراك بگذاريم هر چند كه خاصيت دارچين و عسل به گفته مجله معروف كانادايي weekly world بيش از ۹۵ بيماري را درمان مي كند و يك تركيب بسيار مهم و موثر در طب قديم بوده است اما مهمترين خواص عسل با دارچين را مي توان همين موارد گفته شده دانست.

براي كسب اطلاع درباره خوردن عسل در بارداري مي توانيد مقاله مربوط به آن را نيز مطالعه نماييد.

براي خريد عسل كليك كنيد


برچسب: تركيب عسل و دارچين، خاصيت دارچين و عسل، خواص دارچين و عسل، خواص عسل و دارچين، دارچين و عسل، عسل و دارچين، مخلوط عسل و دارچين،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۱۶:۱۳ توسط:asal موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :